دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام پوریوسفی

حوزه/ حجت الاسلام پوریوسفی گفت: در بحث تمدن باید نقطه دید ما جهانی باشد، چرا که رهبر معظم انقلاب وقتی طرح تمدن را پیاده می‌کنند، با نگاه جهانی آن را پیاده‌سازی می‌کنند، بنابراین ما طلبه‌ها هم باید دید جهانی داشته باشیم، و لازمه چنین کاری اتحاد جبهه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، امروز در جمع طلاب در مدرسه علمیه امیرالمومنین علی (ع) رشت اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب از سردار سلیمانی تعریف و تمجید می‌کند، یعنی اینکه می‌توان از پایین‌ترین نقطه اجتماعی از یک روستا به بلندترین رتبه اجتماعی جهان رسید.

وی ادامه داد: در بحث تمدن باید نقطه دید ما جهانی باشد، چرا که رهبر معظم انقلاب وقتی طرح تمدن را پیاده می‌کنند، با نگاه جهانی آن را پیاده‌سازی می‌کنند؛ بنابراین ما طلبه‌ها هم باید دید جهانی داشته باشیم، و لازمه چنین کاری اتحاد جبهه فرهنگی است.

حجت الاسلام پوریوسفی درباره مدیر مدرسه امیرالمومنین حجت الاسلام شعبانی چنین گفت: خیلی خوشحال هستم که حجت الاسلام شعبانی مدیر مدرسه امیرالمومنین طرح کلی اندیشه اسلامی را در مدرسه با دید جهانی دنبال می‌کند، ما اگر دید جهانی نداشته باشیم نمی‌توانیم در بحث تمدن سازی جهانی برای ظهور حضرت منجی موفق عمل کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: صهیونیست برای مقابله با تفکری که برای مصیبت اهل بیت علیهم السلام در کربلا بعد از ۱۴۰۰ سال الان گریه می‌کند و عزاداری می‌کند، برنامه دارد تا این نوع تفکر را در شیعیان خنثی کند، زیرا این نوع تفکر را برای خودشان یک مانع بزرگ می‌بینند و این را می‌دانند که این تفکر شیعه تنها تفکری در جهان است که در مقابل صهیونیست‌ها می‌ایستد و لحظه‌ای نیست که برای نابودی تفکر شیعی برنامه‌ریزی و تفکر نکنند.

نابودی صهیونیسم با ظهور تمدن انقلاب اسلامی کلید خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha